zaterdag, oktober 18, 2008

Serafien

Er is zoveel te vertellen bij alle mogelijke websites en online diensten.

Dit is een link naar de website van Serafien, een vzw die zich inzet voor palliatieve zorg voor kinderen. Fien is een meisje dat op 2-jarige leeftijd gestorven is.

http://www.serafien.be/
Je kan op de site een benefiet single bestellen voor 1,5 euro. Het is een voorbeeld van veilig betalen. Dan kan je het liedje downloaden naar je computer, maar je mag het niet kopiƫren. Als iemand anders het wil hebben op zijn computer, moet die het ook eerst betalen en dan downloaden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste,
Via Google belandde ik op je, overigens mooi opgebouwde blog. De vzw Serafien bracht me daar. Ik ben blij dat ook jij Serafien ontdekt hebt en er prompt je bezoekers mee hebt aangespoord te tekenen voor dit nobel initiatief.

Mag ik je bij deze uitnodigen om misschien nog wat meer reclame te maken? Wij als educatief theatergezelschap geven op wo 17/12/08 immers een benefietvoorstelling voor Serafien in GC Kadans te Wuustwezel. Onze website en die van Serafien geeft je uitvoerige info.
Heb je nog vragen, suggesties of opmerkingen, dan hoor ik die graag. Indien u niet opgezet bent met dit spontane berichtje, wil me hiervoor dan verontschuldigen.
Met vriendelijke groeten,
Christophe Francken
www.hetardennenoffensief.be
info@hetardennenoffensief.be