maandag, maart 30, 2009

Foto's Opdorp 29 maart





11 opmerkingen:

Hilde zei

Niet iedereen staat op de foto.

Anoniem zei

Vind ik ook. Maar het was een plezante dag.

Paula zei

Was spijtig genoeg niet bij den uitstap naar Opdorp ,dat heb ik dus gemist.Maar het was een fijne dag voor die er wel bij waren.
Paula

Anoniem zei

Het was een leuke dag waar we met de groep van Hilde genoten hebben van de goede sfeer.

Anoniem zei

mooie foto's

lea zei

Prachtige foto.Spijtig dat ik er niet bij was

Anoniem zei

MOOIE UITSTAP NAAR MOOI DORP EN DE KANS OM ANDERE LESNEMERS IN ANDERE RICHTINGEN TE ONTMOETEN

tavie zei

Spijtig dat ik er niet bij was
want ik denk dat het een leuke dag is geweest.

speedy conzales zei

fotos zijn even mooi als de echte bloemen en beelden

Marcel Hens zei

Deze foto's zijn heel duidelijk,

zeker door een kenner genomen.

jos zei

Spijtig dat alle lesgevers niet samen met monument het middelpunt van Vlaanderen op foto staan

jos