donderdag, januari 17, 2008

Eigen foto's meesturen met een mail

Dit is een link naar de ondersteuning voor Windows Vista, maar het is voor iedereen nuttig om te zien: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-BE/Help/f6e5586e-dd35-4677-a4c1-77ed6f287b831043.mspx
Als je met Windows Mail (zit bij Vista) foto's wil versturen kan je het formaat bepalen tijdens het versturen. Toch raden ze aan om software om foto's te verkleinen te gebruiken - een voorbeeld van zulke software (speciaal voor Windows Vista) is VSO Image Resizer, te downloaden op http://www.vso-software.fr/products/image_resizer/ maar deze site is er wel niet in het Nederlands.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Uw eigen foto's meesturen met een mail vind ik goed uitgelegd. Ik vind trouwens dat heel uw blog goed is,maar inderdaad hij begind al groot te worden.

Anoniem zei

De lessen lopen op het einde het was wel interessant naar de mogelijkheden zijn zo groot dat het onmogelijk is om voor iedereen zijn specifiek deeltje te bezien.Wat mij betreft is het goed geweesten heb toch nieuwe zaken gezien.Ik denk dat ,wat voor mij betreft ,het moeilijkste is ,de logische volgorde te vinden om iets te doen.
Zal proberen een beleke mee te sturen van in de tijd dat ik nog ujong en schoon was(dus lang geleden)

september zei

Jos en Pluim,
Het verbaast mij dat jullie onder eigen naam een commentaar geplaatst hebben. Dat wil zeggen dat jullie ingeschreven zijn als lid van Blogger. Men kan ook zonder lid te zijn een reactie plaatsen: als Anoniem of Anonymous. Maar nu jullie lid zijn, kunnen jullie zelf een blog beginnen. Hoera!

Anoniem zei

Foto's meesturen met een mail is pas goed als ze goed zijn,natuurlijk.Persoonlijk vind ik dat Windows zelf het formaat automatisch moet aanpassen.Als leek kan ik me vergissen natuurlijk .Wat deredactie betreft dat vindt ik gewoon prachtig werk,alle item krijgen voldoende aandacht,en men kan zich hier wel een uurtje bezig houden.Als ik het ganse lessen rooster in zijn voltooide tijd bezie,moet ik zeggen veel meegemaakt wat computerlessen aangaat,want zo gemakkelijk is het ook weer niet.Hier bedoel ik mee dat de lesgeefster het in zich heeft om alles goed uit te leggen,geduldig is herhalen en nog eens herhalen .Het kon niet beter

Anoniem zei

Eigen foto's meesturen met een mail vind ik interessant voor een beter beeld te krijgen van wie er achter de mail schuil gaat.

Anoniem zei

Het is soms toch moeilijk te zeggen of een foto nu echt verkleind is.