zaterdag, januari 12, 2008

Ook gekeken naar Steracteur sterartiest?

Meer info over dit tv-programma vind je uiteraard op www.een.be

Ik heb gestemd voor Mark Tijsmans omdat hij de stemmen goed zal kunnen gebruiken. Ik heb trouwens al eens in de carrefour bijna naast hem gestaan aan de kassa.

En zijn liedjes kan je gewoon downloaden zonder ergens lid van te moeten worden, registreren, software downloaden of betalen:

http://www.mark-tijsmans.com/muziek.php

Het enige nadeel is dat ze gecomprimeerd zijn. Maar daar weten we wel raad op, niet waar?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Marc Tijsmans is ook van Merksem en woont achter mijn hoek.

Anoniem zei

Een van de weinige otspannende programmas op tv . Mijn moederke van 83 jaar leeft er echt mee ,mee.Denk dat zij beter de commentaar zou kunnen geven dan ik.

september zei

Ondertussen bestaat de webpagina met de link niet meer. Mark Tijsmans heeft wel een website van zijn studio 9/10 productions.